Podszept#1: Make Love not Walls.

Dzięki dobrym ludziom powstają dobre pomysły. Tak narodził się ten. Podszept to inaczej inspiracja, pożywka dla mózgu. W tych notatkach będę wam co piątek podrzucała inspirujące mnie filmy, linki, zdjęcia.

W dzisiejszym świecie moda powinna oferować coś więcej niż kolejne ubranie, dziś moda to odpowiedzialność, równość i reakcja na to, co dzieje się na świecie.

 Pamiętacie jak pisałam o Vivienne Westwood tu:klik. Ona doskonale wie, jak wykorzystać ubranie do walczenia z zanieczyszczeniem środowiska, umieszczając mocne hasła na swoich T-shirtach, eksponując je dodatkowo na pokazach mody.

Marka Nike oraz Diesel zareagowała na to, co się dzieje w polityce w ostatnich dniach, tworząc wspaniałe kampanie reklamowe poruszające temat równości, jedności, człowieczeństwa. Zobaczcie sami!

Diesel:

 

Słowo równość to słowo roku 2017, nie zdziwcie się, jeżeli zobaczycie kolejne marki podążające za tym „trendem”. Dziś moda krzyczy i informuje. Dziś moda dorosła do poważnego przekazu i może zamiast kolejnej koszulki z napisem Party, sięgniemy po coś, co jest bliskie naszym poglądom.

fot: Unsplash.

Ps. Dziękuję Dawid.

Written by

Agnieszka

271 Posts

W wolnych chwilach rozmyślam jak zmienić świat na lepszy, poszukując magii człowieczeństwa. Uwielbiam czytać książki i prowadzić działania na rzecz zwierząt. Nie potrafię zupełnie pisać o sobie, wolę o innych.
View all posts

5 thoughts on “Podszept#1: Make Love not Walls.”

        1. Jadwiga ten film zamieściłam bo uważam, że ważne jest mówienie o równości, szczególnie przez takie korporacje. Nie popieram jednak żadnej masowej produkcji, bo zawsze są jakieś naruszenia. Pytałam o informacje skąd masz takie wieści, bo z doświadczenia wiem, że jest różnie. Byłam w Bangladeszu w 3 fabrykach i to, co widziałam było tylko czymś dobrym dla ludzi w odróżnieniu od życia obok w slamsach. Niemniej nie jest, to też wspaniała alternatywa, bo wyzyskują ich także ich rodacy. Temat jest długi i kontrowersyjny. Wiem jednak, że czasem znajdzie się coś dobrego w tym źle, np przedszkole dla dzieci w fabryce, gdzie normalnie nie miałyby na to szans.

          1. Rozumiem i również bardzo się coeszę, że do ludzi kupujących takie ubrania dociera dobra wiadomość i świadomość. Każda inicjatywa jest dobra. Lepiej wykorzystywać ludzi i mówić o równości, niż wykorzystywać ich i milczeć.

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.